.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمین‌خواری ۳ میلیارد ریالی در کلاردشت کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری ۳ میلیارد ریالی و بازگرداندن ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی به دامان طبیعت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اهل و ساکن شهرستان کلاردشت در محدوده منطقه"رودبارک" با تجاوز به بخشی از اراضی ملی مبادرت به تصرف و محصور کردن بیش از ۷ هزار متر مربع اراضی ملی و طبیعی کرده، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .

 

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی،متهم به زمین خواری شناسایی شد و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم به زمین خواری را دستگیر کردند .

 

فرمانده انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر خلع ید زمین، بیش از ۷ هزار و ۱۸۲ متر مربع از اراضی تصرف شده به ارزش ۳ میلیارد ریال با همکاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی رفع تصرف و به دامن طبیعت بازگردانده شد.

 

سردار میرفیضی با تاکید بر اینکه همه افراد جامعه باید خود را در قبال صیانت از منابع طبیعی مسئول بدانند، گفت: آگاه باشیم که انفال عمومی حق الناس هستند و باید از آن ها محافظت کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.626 seconds.